Varajane muusika. „Jõuluootus“

14.12.2024 kell 17:00

Kammersaal

TASUTA

Kavaleht

Laval EMTA varajase muusika üliõpilased ja õppejõud

Meeri Kraas, Svetlana Rodionova, Araceli Sanchez Valdespino (klavessiin), Hyerin Youk (haamerklaver), Olga Kudajeva, Aiga Taala, Liisi- Mai Krigul, Yumiko Matsuyama (barokkviiul), Mika Nikkanen (viola da gamba), Imbi Tarum (positiivorel)

Kavas Couperin, Marchand, Boismortier, Fontana, Pandolfi, Monteverdi

Kavas:

Giovanni Bassano (ca 1561–1617)
Diminutsioonid Orlando di Lasso madrigalile „Susanne un jour“
Liisi-Mai Krigul (barokkviiul), Imbi Tarum (positiivorel)

François Couperin (1668–1733)
Süit nr 3 kogumikust „Pièces de clavecin“ (1713)
La Ténébreuse – L’Espagnolète
Araceli Sanchez Valdespino (klavessiin)

Giovanni Paolo Cima (ca 1570–1630)
Sonaat in G kogumikust „Concerti ecclesiastici“ (1610)
Aiga Taala (barokkviiul), Imbi Tarum (positiivorel)

Louis Marchand (1669–1732)
Prélude – Chaconne
Svetlana Rodionova (klavessiin)

Giovanni Antonio Pandolfi Mealli (1624–ca 1687)
Sonaat „La Monella Romanesca“ op. 4 (1660)
Olga Kudajeva (barokkviiul), Svetlana Rodionova (positiivorel)

François Couperin
Süit nr 25 kogumikust „Pièces de clavecin“ (1730)
La Visionaire – La Misterieuse – La Muse Victorieuse
Meeri Kraas (klavessiin)

Arcangelo Corelli (1653–1713)
Sonaat viiulile ja klavessiinile op. 5 nr 8 e-moll
Preludio. Largo
Allemanda. Allegro
Sarabanda. Largo
Giga. Allegro
Yumiko Matsuyama (barokkviiul), Meeri Kraas (klavessiin)

Wilhelm Friedemann Bach (1710–1784)
Polonees nr 2 c-moll Andante

Muzio Clementi (1752–1832)
Sonaat B-duur op. 24 nr 2
Allegro con brio – Andante – Rondo. Allegro assai
Hyerin Youk (haamerklaver)

Joseph Bodin de Boismortier (1689–1755)
Sonaat kolmele viiulile ja basso continuo’le e-moll op. 34 nr 3
Andante – Presto – Adagio – Allegro
Olga Kudajeva, Aiga Taala, Liisi-Mai Krigul (barokkviiul), Mika Nikkanen (viola da gamba), Meeri Kraas (klavessiin)

 

Kontserdisari „Varajane muusika”

Varajane muusika on muusikastiilide muutumise ajaloo üks osa, olles ilmselt üks kaunimaid perioode selle mitmekesises kulgemises. On kahtlemata põnev osa saada helimaailmast, mis kõlas 300-400 aastat tagasi Roomas, Pariisis, Viinis, Hamburgis ja mujal Euroopas, ja seda nii esitajate kui kuulajate jaoks. See on omamoodi avastamise ja otsingute tee, kus on abiks nii selle ajastu pillide koopiad kui vastavatest algallikatest pärit teadmised.

Korraldaja EMTA kontserdi- ja etenduskeskus